Fullt schema

hejsan på er! Asså det går inte så bra med mig och bloggen just nu! har så mycket annat som är väldigt viktigt just nu så.. :/ men aa i måndags red jag ju och det gick super bra red LEO å vi jobbade förvänd galopp det va kul :) i Tisdags hade vi Livskunskap det var riktigt kul sen efter gjorde jag hekunskapsprovet, blev GODKÄND :D sen åkte jag till Nacka med fannie å kollade lite å träffade typ, Victor, Angelica, Ida, Adam och William där ;D aa så va de inte mer med det :p thihihi idag har jag varit i stallet å typ bara chillat lite hemma så de har varit lugnt har ju varit dunderförkylld nu sen i typ måndags men det är lite bättre nu å det är skönt :) i morgon har vi bara MATTE på morgonen sen vid 13 ska vi åka å titta på teater å efter det slutar vi så vi kommer sluta typ 1 timme tidigare :D HAPPY!!
På fredag slutar vi också 13 så då blire chill med kompisar efter det då ;D men mååååste gå ska fixa lite stuffs ;) men ha de grymt så hörs vi så fort som jag kan pusss :* <333333
// Alexzandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0