Inte kommit in!!

hej!
Asså När jag väl får tid å bah åååh nu kan jag blogga å har lust å allt så kommer jag inte in -.- fyfan vad suuurt asså :(
Aja igår så hade vi vårfest dag :) de va fett chill! Man fick såhär välja 2 ämnen man ville ha på 2 lektion å jag valde - Syslöjd och - Idrott!
Det var faktiskt jätte kul :) sen så typ samlades hela skolan å vi dansade Zumba det va faktiskt skit kul!! :D Haha båda jag å fannie shakeade loss ruumperna ;) thihihi Men aa så så vad de iaf fett chill dag å så slutade vi kl ett :p Sen så färgade fannie mitt hår igår också så nue de mörkt :p <3
Idag har jag varit sådär jätte duktig :D varit ute sen 10 i morse å jobbat :D så från 10 till 18 :D tjänade 200kr på de :) men jag gjorde det egentligen frivilligt men pappa gav mejj 200 i alla fall :D gullig fader :p<3
hehe men nu ska jag ta han om min lilla voffsing som bara går runt i huset lilla stackarn men ha de så bra så hörs vi å hoppas jag kommer in nu å så :* <3 Älskar er puss <3
så har det sett ut hela tiden -.- <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0