Valborg <3

Hejsan små människor!
Hoppas ni alla har haft en underbar valborg :D för de har ialla fall jag ;) Först så sov jag hos bästa Zandra sen hade jag ridnign på danå vi red ut å de va helt underbart jag red Tromb å han va ju inte bara lite pigg dårå hehe men aa det gick bra han sprang lite men gjorde inget dumt :) sen nu på kvällen har jag varit med en massa kompisar å de har varit super kul! Har haft det jätte bra verkligen :) <3
I morgon kanske jag ska träffa några kompisar eller nått jag vet nt :) <3
men nu är jag i alla fall skit trött så ska sova snart! lägger kanske ut lite bilder från idag sen :) men hare bra så hörs vi PUSS :* <3
Älskling å jag <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0